Ik ben Rico, 24 jaar en woonachtig in de achterhoek. Mijn trekkerhistorie begon eigelijk vorig jaar bij het Euregio oldtimer event in Megchelen. Mijn vrienden hadden allemaal een eigen trekker. Ik woon zelf in een rijtjeshuis dus ik kon niet zo veel met een trekker. Maar een trekker sprak mij altijd wel heel erg aan. Na het evenement ging ik stiekem een beetje op zoek naar een simpele trekker. Uiteindelijk vond ik er een bij de buren van mijn vriendin. Ik kon het ding vanuit het raam zien maar hij was mij nooit opgevallen

Zo kocht ik hem:

Hier heb ik m opgehaald:

En hij heeft de eerste paar kilometers ook al gemaakt:

Motorisch is ie best goed. Compressie is goed. Geen witte rook met lopen. Start niet helemaal optimaal.
Ik heb een donorstartmotor gekocht van Symen hier op t forum. Nog dank daarvoor. De vorige eigenaar had hem gesloopt.
Ik zit alleen nog te twijfelen... Zo ongerestaureerd laten of volledig opknappen? Ik vind m zo ook wel wat hebben. Van mij hoeft een trekker niet zo shiny te zijn. De eerste klus is al wel binnen. De koppeling moet vervangen worden. Deze bokt. Dus van de winter ga ik m splitsen als ik tussen de andere projecties even niks te doen heb.