De motorkap van mijn mf35 schud nogal bij het rijden op de weg. Nu heb ik bij histoparts een setje besteld om de motorkap vast te schroeven. Het zijn 2 staafjes met vleugelmoeren aan. De vleugelmoeren moeten onder het dashboard komen, maar ik weet niet zeker waar ik de staafjes moet bevestigen (lassen?) heeft iemand hier een ervaring mee?
Grtn,
Diederik
Motorkap mf35
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Re: Motorkap mf35
hoi
Niks lassen! de uiteinden moet je in een gatje steken, de achterse kabsteun. Recht op er in dan naar ondren doen dan zit het los in het gaatje en kan het er niet meer uit vallen.
De kant met de vleugelmoer moet in een gleuf van de dashboard.
Mocht het niet duidelijk zijn wil ik er wel een foto van maken en plaatsen.
mvg hans eshuis
Niks lassen! de uiteinden moet je in een gatje steken, de achterse kabsteun. Recht op er in dan naar ondren doen dan zit het los in het gaatje en kan het er niet meer uit vallen.
De kant met de vleugelmoer moet in een gleuf van de dashboard.
Mocht het niet duidelijk zijn wil ik er wel een foto van maken en plaatsen.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
Ik denk dat ik iets verkeerd doe, moeten deze staafjes wat bijgeplooid worden misschien? Ze passen wel in de gaatjes maar ze blijven dan horizontaal staan. Misschien zou een foto wel interessant zijn, ik heb misschien iets tekort aan mijn motorkap.
Mvg,
Diederik
Mvg,
Diederik
-
hoi
hierbij een foto,
mvg hans eshuis
hierbij een foto,
mvg hans eshuis
- Bijlagen
-
- november 2013 101.jpg (39.32 KiB) 3860 keer bekeken
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
Bedankt voor de foto Hans, ik moest wel hard duwen om de staafjes er in te krijgen maar dit is nu wel gelukt.
Grtn
Diederik
Grtn
Diederik