hallo,
ik heb een lekkage bij het dekseltje bovenop de brandstofpomp (hieraan zit ook de gashendle en de stop hendle vast). en bij het asje van de ''stop'' hendle lekt er iets diesel langs het asje heen. ik heb het vermoeden dat er onder het dekseltje een rubber o.i.d zit. maar kan ik het dekseltje er zo afhalen? of kan dit niet ivm de stand van de pomp... en zo ja, vliegt er niets uit als ik hem loshaal?
ik hoor het graag,
alvast bedankt!
groet Menno uit Nieuw-Heeten
brandstofpomp
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: brandstofpomp
Hello Menno,
Er zit een O-ring in het deksel. Omgeving van de pomp en de pomp zelf helemaal schoon maken voor je hem open haalt !. De gas hevel zit aan een veer gehaakt, goed op letten in welk gat hij zit anders klopt nadehand niets van de toerentallen. Nieuwe pakking onder het deksel bij terug monteren en zorgen dat die droog blijft tot je de bouten vast hebt (niet overdrijven met het aandraaien !!!).
Groetjes,
René.
Er zit een O-ring in het deksel. Omgeving van de pomp en de pomp zelf helemaal schoon maken voor je hem open haalt !. De gas hevel zit aan een veer gehaakt, goed op letten in welk gat hij zit anders klopt nadehand niets van de toerentallen. Nieuwe pakking onder het deksel bij terug monteren en zorgen dat die droog blijft tot je de bouten vast hebt (niet overdrijven met het aandraaien !!!).
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....