Hey,
Weet er iemand van welk merk ploeg deze is? zie foto.
Is ze iets waard en zoja hoeveel mag ik er voor geven?
Groetjes,
Welk merk van ploeg is dit? Ferguson?
Moderators: Tony, fergie, admin
Welk merk van ploeg is dit? Ferguson?
- Bijlagen
-
- Knipsel.JPG (42.28 KiB) 3366 keer bekeken
Koen
Ferguson 65, bj 1961
TEF bj 1955
Ferguson 65, bj 1961
TEF bj 1955
-
- Contacteer:
Re: Welk merk van ploeg is dit? Ferguson?
Hello Koen,
'T is een ferguson maar verre van compleet, rollende landzijde en schijfkouter missen voor het "klasieke" plaatje. Slijtdelen zijn ook niet best getuige de opgelaste stukken. Ik zou voorzichtig 50 euro bieden en zien of je er niet veel meer bij moet leggen.
Groetjes,
René.
'T is een ferguson maar verre van compleet, rollende landzijde en schijfkouter missen voor het "klasieke" plaatje. Slijtdelen zijn ook niet best getuige de opgelaste stukken. Ik zou voorzichtig 50 euro bieden en zien of je er niet veel meer bij moet leggen.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Hey Rene,
Bedankt voor het antwoord, zijn deze stukken(rollende landzijde en schijfkouter) nog te vinden of niet?
Groetjes,
Koen
Bedankt voor het antwoord, zijn deze stukken(rollende landzijde en schijfkouter) nog te vinden of niet?
Groetjes,
Koen
Koen
Ferguson 65, bj 1961
TEF bj 1955
Ferguson 65, bj 1961
TEF bj 1955
-
hoi
Het is nog wel te vinden, maar wel moelijk. Op ebay.co.uk staan ze af en toe op.
Makelijker is het om een compleete ploeg te kopen.
mvg hans eshuis
Het is nog wel te vinden, maar wel moelijk. Op ebay.co.uk staan ze af en toe op.
Makelijker is het om een compleete ploeg te kopen.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie