ik heb een Ferguson 35 met drijfnatte remvoeringen van olie/vet.
Komt de olie/vet uit het buitenste lager, of is dit olie vanuit de bak?
Dus moet ik allen de binnenste keerring vervangen, of ook de buitenste.
Dan moet zeker ook het lager met krimpring worden verwijderd?
Gr.,
Nico
lekke keerring steekas FE 35
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
- Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
- Contacteer:
Re: lekke keerring steekas FE 35
Hello Nico,
Bij de 35 met de dubbele keering (net als de latere TE-20) kun je vaak wel weg komen met alleen een nieuwe binnenste keering in de trompet. Vet loopt namelijk niet zo makkelijk langs de buitenste keering. Alleen in erge gevallen kan je dan eventueel alsnog de buitenste keering vervangen (en dus krimpring er af).
Groetjes,
René.
Bij de 35 met de dubbele keering (net als de latere TE-20) kun je vaak wel weg komen met alleen een nieuwe binnenste keering in de trompet. Vet loopt namelijk niet zo makkelijk langs de buitenste keering. Alleen in erge gevallen kan je dan eventueel alsnog de buitenste keering vervangen (en dus krimpring er af).
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....