Leeftijd franse 135

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Rinze

Leeftijd franse 135

Bericht door Rinze »

Hallo,

ik schaam mij er een beetje voor dat ik de zeoveelste ben die vraagt hoe oud zijn trekker is.
Ik kom er niet uit met de tabellen. Mijn trekker heeft serienummer 621818. Volgens de tabel zou dit een trekker uit 1969 moeten zijn maar mijn trekker heeft eenrechte vooras en die zijn er toch pas voor gekomen na 1971? of vergis ik mij hierin?

Groeten,

Rinze
MF 135, grondbakje,ferguson grondbakje(earthscoop), MF 35X multipower

fergie
Contacteer:

Re: Leeftijd franse 135

Bericht door fergie »

Hello Rinze,

De franse kant liep wel achter de feiten aan ten opzichte van de engelse lijn. Op zich hoeft dat dus niet een probleem te zijn. Van onderdelen documentatie is me alleen een rechte vooras bekend dus zou het maar zo kunnen zijn dat er uit frankrijk alleen maar rechte voorassen kwamen. (afgezien van de smalspoor)

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie