Glenn,
Bedankt voor je verslag en de duidelijke foto's.
Dit geeft heel duidelijk weer hoe je het probleem hebt opgelost.
Mijn nieuwe aanwinst (is lek)
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Mijn nieuwe aanwinst (is lek)
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Hallo allemaal,
tja, wat moet ik zeggen ..... een beetje druk geweest met andere dingen het laatste 1,5 jaar. Maar de ferguson rijdt weer ! (Zonder te lekken, gelukkig
)
Maar ik zal het verhaal van de motorrevisie eerst maar eens afmaken. Als eerste de krukas ....
Daarna de nieuwe zuigers monteren op de drijfstangen (Nog bedankt voor het manual, René
)
Het begint al ergens op te lijken
Tussendoor een gereedschapje gemaakt voor de koppelingsplaat
Et voila !
tja, wat moet ik zeggen ..... een beetje druk geweest met andere dingen het laatste 1,5 jaar. Maar de ferguson rijdt weer ! (Zonder te lekken, gelukkig

Maar ik zal het verhaal van de motorrevisie eerst maar eens afmaken. Als eerste de krukas ....
Daarna de nieuwe zuigers monteren op de drijfstangen (Nog bedankt voor het manual, René

MF135, Ferguson TED20, Willys MB
Nog een vervolg ....
Ik heb besloten dat ik hem pas volledig ga restaureren as het TED-je klaar is. Dus voorlopig wordt het een moet het maar even zo.
Mvg,
Glenn
Na de eerste keer test rijden (.... maaien)
Verder nog geen foto gemaakt van hoe hij er nu uitziet, maar dat komt nog wel een keer.Ik heb besloten dat ik hem pas volledig ga restaureren as het TED-je klaar is. Dus voorlopig wordt het een moet het maar even zo.
Mvg,
Glenn
MF135, Ferguson TED20, Willys MB