Ben er net even naartoe gelopen, het is een Del Morino Funny 132
Voorspeld niet veel goeds geloof ik.
Ja er is ruimte om het "afval" kwijt te raken. Dat kon hij in de door DelMorina gemaakte standen niet en vrat zich daarom vol.
De rotor draait achterover, dit kan ik niet veranderen door de instelling aan de pook voor deze functie
De ruimte van de achterkant, ten opzichte van de rol, is als de rol op de grond staat ongeveer 10 centimeter. De achterste kant staat dus 10 cm van de grond als de rol op de grond ligt.
Ben ook aan het proberen geweest met allerlei standen, een stukje van de grond, meer of minder gas. Vol gas en het ding op de grond geeft zijn maximale resultaat als bekend.
Ik gebruik alleen het handgas, en die zet ik op het maximaal aantal toeren. Er zit geen toerenteller op dus die vraag moet ik je schuldig blijven. Maar de Massey brult

Er is geen voetgas op deze trekker.
Natuurlijk kan ik een foto maken. Om dan een goed beeld te krijgen moet ik hem afkoppelen, want hij kan niet ver omhoog terwijl hij aan de hef hangt..
Zal ik één deze dagen even doen.
PS
Hoewel in mijn foruminstellingen "breng mij op de hoogte van nieuwe berichten" op "ja" staat, krijg ik de berichten niet meteen, dus reageer soms wat later.