Beste,
Bij het opknappen van mijn trekker heb ik zonder dat ik het wist de instelling van de dieptecontrole verandert.
Ik had de hendel er af genomen om netjes te zandstralen. Maar nu kan hij 2 a 3 centimeter in de langsrichting opschuiven en zit hij er niet meer ver genoeg in.
Kan ik dit oplossen via het gat langs de peilstok of moet het deksel met de hefinrichting er ook af?
Ik vermoed dat de stang gewoon ergens terug in gedraaid moet worden.
Nota het gaat om een MF65
Mvg Bjorn
Hendel dieptecontrole terug plaatsen
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: Hendel dieptecontrole terug plaatsen
Hello Bjorn,
Die dingen zitten gemonteerd met een schroefje vanaf de onderzijde van het hefdeksel dus om dat correct te monteren zul je het deksel moeten lichten.
Groetjes,
René.
Die dingen zitten gemonteerd met een schroefje vanaf de onderzijde van het hefdeksel dus om dat correct te monteren zul je het deksel moeten lichten.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....