Hallo,
Ik heb een nieuwe dynamo + spanningsregelaar op mijn MF 168 gezet maat ik begrijp de codering van de spanings regelaar niet. Ik heb de volgende aansluitingen.
B Is volgens mij - accu
EB Is volgens mij + accu
BL Is volgens mij voor een controle lampje
W = draaizhalmesser als ik dat vertaal is het toerenteller ofzo
F Feld
Ik neem aan dat Df van de dynamo aan Feld moet
Maar waar moet ik nu de D+ van de Dynamo aan doen?
Dynamo
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: Dynamo
Hello Johny,
W zal niet voorkomen op een regelaar, altans niet als toerenteller aansluiting. Kun je een foto maken van de aansluitingen ?.
Groetjes,
René.
W zal niet voorkomen op een regelaar, altans niet als toerenteller aansluiting. Kun je een foto maken van de aansluitingen ?.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Re: Dynamo
hallo, René
Ik ben er inmiddels uit hoe mijn dynamo aangesloten moet worden. er stond inderdaad geen W op en ook de andere letters waren niet helemaal het zelfde.
Ik had op: http://www.kramp.com/shop/action/itemca ... isplayView gekeken en daar stonden deze letters op. Want deze regelaar heb ik. Wat er nu precies op de regelaar stond durf ik niet meer uit mijn hooft te zeggen
.
Groetjes,
Johnny
Ik ben er inmiddels uit hoe mijn dynamo aangesloten moet worden. er stond inderdaad geen W op en ook de andere letters waren niet helemaal het zelfde.

Ik had op: http://www.kramp.com/shop/action/itemca ... isplayView gekeken en daar stonden deze letters op. Want deze regelaar heb ik. Wat er nu precies op de regelaar stond durf ik niet meer uit mijn hooft te zeggen

Groetjes,
Johnny
1xmassey ferguson 1080 super 4wd 2x massey-ferguson 65 1xted 1xtel
Vedder bij ons op het bedrijf mf35, 133, 155, 168, 690, 3080 2xford dexta
Vedder bij ons op het bedrijf mf35, 133, 155, 168, 690, 3080 2xford dexta