Moterolie
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Moterolie
15W40 is prima voor je trekker.
Als je wat meer slijtage hebt, kun je 20W50 in gooien.
Deze is iets dikker.
Als je wat meer slijtage hebt, kun je 20W50 in gooien.
Deze is iets dikker.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
- Contacteer:
Hello J,
TEF 45 ?.
Groetjes,
René.
TEF 45 ?.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Hoezo tef 45, bestaat dit niet?
Ben er wel zeker van dat het een 4-cilinder is.
Kan het dan ook een 35 zijn?
Dateert ongeveer van 1958.
Gr, Johnny
Ben er wel zeker van dat het een 4-cilinder is.
Kan het dan ook een 35 zijn?
Dateert ongeveer van 1958.
Gr, Johnny
Dag Jonny,
als ie van ongeveer 58 is dan is het een (massey) ferguson 35. Maar hoe kom je bij 45? Gr Symen.
als ie van ongeveer 58 is dan is het een (massey) ferguson 35. Maar hoe kom je bij 45? Gr Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.
Make time for your hobby!
Omdat er een messing plaatje opzat met TEF45... erop.
Laatste 3 cijfers weet ik niet meer.
Gr.
Laatste 3 cijfers weet ik niet meer.
Gr.
Dag Jonny,
nu wordt het mij duidelijk. Het plaatje wat jij bedoeld zit achter het stuur op het dashboard. 45 zullen de eerste cijfers zijn van het serirnummer van je TEF. Waarschijnlijk staan er nog vier cijfers achter en kom je in de 450000 uit. Het bouwjaar is dan 1955. Gr Symen.
nu wordt het mij duidelijk. Het plaatje wat jij bedoeld zit achter het stuur op het dashboard. 45 zullen de eerste cijfers zijn van het serirnummer van je TEF. Waarschijnlijk staan er nog vier cijfers achter en kom je in de 450000 uit. Het bouwjaar is dan 1955. Gr Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.