Hallo
Ik heb de koppakking vervangen en de kop laten reviseren van mijn TED 20 omdat ik waterverlies had. De kop is gevlakt en ik wil hem nu terug in elkaar steken, maar ik weet niet op hoeveel kg de bouten aangetroken moeten worden en op hoeveel mm de kleppen moeten gesteld worden. Kan iemand mij dit vertellen?
Allesinds bedankt
Groeten Koen
Ferguson TED 20 cilinderkop
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: Ferguson TED 20 cilinderkop
Hello Koen,
Moment is 8,25 tot 8,95 Kg/m (82,5 tot 89,5 Nm). De volgorde wilde ik je ff mailen maar je hebt geen e-mail adres ingevoerd.
Groetjes,
René.
Moment is 8,25 tot 8,95 Kg/m (82,5 tot 89,5 Nm). De volgorde wilde ik je ff mailen maar je hebt geen e-mail adres ingevoerd.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Hoi Koen
de kleppen moet je stellen -inlaat:0.25mm
-uitlaat:0.30mm
dit zijn de exacte regelingen het staat in mijn origineel onderhoudsboekje van ferguson
Mvg
François
de kleppen moet je stellen -inlaat:0.25mm
-uitlaat:0.30mm
dit zijn de exacte regelingen het staat in mijn origineel onderhoudsboekje van ferguson
Mvg
François
Ferguson TEA 20 1954, Ferguson TED 20 1955, Ferguson FF30GV 1958 en Massey-Ferguson 35 (TVO) 1959. Ferguson dorspoulie, originele Ferguson canvas cover A-TE-A68, Ferguson 12-AO-28 ploeg (USA), Ferguson cultivator 9-SKF-20 (Fr.), Ferguson B-JE-A20 earthscoop en Ferguson T-JE-A20 link box
Bedankt voor de snelle reactie.
Mijn emailadres is: koen.vindevoghel( at )hotmail.com
Groeten Koen
adres even aangepast tegen spam, René
Mijn emailadres is: koen.vindevoghel( at )hotmail.com
Groeten Koen
adres even aangepast tegen spam, René