Ik heb een probleem met de brandstofpomp van mijn mf35 met cav pomp
het bovenste dekseltje moest ik los halen om de pakking te vervangen maar nu blijkt dat het voorste draadeind kapot is ,ik nog geprobeerd met loctite maar zodra ik het moertje bovenop aandraai komt het draadeind mee naar boven.
Wie heeft er een idee hoe ik het op kan lossen of heeft iemand nog een pomp liggen ?
het is een redelijk gepruts om het dekseltje er weer op te krijgen zijn er nog tips ?of is gewoon geduld nodig?
alvast bedankt
brandstofpomp mf35 kapot??????
Moderators: Tony, fergie, admin
-
Re: brandstofpomp mf35 kapot??????
hoi
Ik heb wel sloop pompen liggen, Wat is er persies stuk? misschien een fototje er van maken?
mvg hans eshuis
Ik heb wel sloop pompen liggen, Wat is er persies stuk? misschien een fototje er van maken?
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
- Contacteer:
Hello Sjon-Willem,
Dat zal niet zo eenvoudig worden om recht te zetten. Is het een 3 of 4 pitter ?.
Groetjes,
René.
PS. Lekkage aan de pakking ?, zal wel aan een van de asjes zijn geweest ?.(gas/stop)
Dat zal niet zo eenvoudig worden om recht te zetten. Is het een 3 of 4 pitter ?.
Groetjes,
René.
PS. Lekkage aan de pakking ?, zal wel aan een van de asjes zijn geweest ?.(gas/stop)
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
ik heb geluk gehad. het is een 4 pitter overigens
Als je het rechthoekige plaatje aande voorkant eraf haalt kon ik op het nieuwe M6 draadeind aan de onderkant een moertje prutsen.
Hij zit nu dus vast.!!!!!!
nu moet ik alleen nog zorgen dat ik het gat waar het tapeind door het dekseltje komt dicht krijg
probeer het vandaag met een koperring
jw
Als je het rechthoekige plaatje aande voorkant eraf haalt kon ik op het nieuwe M6 draadeind aan de onderkant een moertje prutsen.
Hij zit nu dus vast.!!!!!!
nu moet ik alleen nog zorgen dat ik het gat waar het tapeind door het dekseltje komt dicht krijg
probeer het vandaag met een koperring
jw