hallo
ik ben vanavond bezig geweest om een hydrauliek ventiel
op me 35x te zetten. maar nu werkt me hef niet meer.
de standpijp zit goed maar er komt geen olie uit als ik de trekker start.
en de hef heb ik nauurlijk op heffen staan.
hebben jullie soms enig idee hoe dit komt?
de hef heeft het altijd goed gedaan.
mvg gerard
hef werkt niet meer
Moderators: Tony, fergie, admin
-
hef werkt niet meer
mf35x,david brown 880 implematic,fristeinf45,schukken maaibalk,mercedes g-klasse 300gd.
Re: hef werkt niet meer
1) Moet aftakas niet aan staan?
2) ik weet niet hoe het bij de 35x zit, maar heb je de hefhendel eraf gehad? dan moet je hem waarschijnlijk afstellen, dit kan door hem naar voor of achter te bewegen in de slopgaten. Bij een bepaalde stand van de hefhendel (ik dacht 1 inch van de hoogste stand af) moet de hef gaan bewegen, of in jouw geval olie komen.
Maar ik denk dat René je dit beter kan vertellen.
2) ik weet niet hoe het bij de 35x zit, maar heb je de hefhendel eraf gehad? dan moet je hem waarschijnlijk afstellen, dit kan door hem naar voor of achter te bewegen in de slopgaten. Bij een bepaalde stand van de hefhendel (ik dacht 1 inch van de hoogste stand af) moet de hef gaan bewegen, of in jouw geval olie komen.
Maar ik denk dat René je dit beter kan vertellen.
-
- Contacteer:
Hello Daar,
Wim, de 35 is in geen enkel opzicht gelijk aan een TE.
Gerard, waar heb je wat op aangesloten en wat heb je los gehad ?. Foto's helpen altijd....
Groetjes,
René.
Wim, de 35 is in geen enkel opzicht gelijk aan een TE.
Gerard, waar heb je wat op aangesloten en wat heb je los gehad ?. Foto's helpen altijd....
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
hoi
Heb je het ventiel wel in de goede stand staan? Er is een stand om iets te bedienen buiten via het ventiel en een stand om de hef te gebruiken. En sommige hebben een neutraal stand.
Ik dacht dat ik je een met 2 standen heb meegegeven.
mvg hans eshuis
Heb je het ventiel wel in de goede stand staan? Er is een stand om iets te bedienen buiten via het ventiel en een stand om de hef te gebruiken. En sommige hebben een neutraal stand.
Ik dacht dat ik je een met 2 standen heb meegegeven.
mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
hallo
ja ja ik heb het gevonden.
wat denk je standpijp zat toch niet goed. foutje dus
maar me werkgever heeft even geholpen en nu doet ie het weer.
dus allemaal bedankt voor reacties.
kan ik gaan hout kloven.
mvg gerard
ja ja ik heb het gevonden.
wat denk je standpijp zat toch niet goed. foutje dus
maar me werkgever heeft even geholpen en nu doet ie het weer.
dus allemaal bedankt voor reacties.
kan ik gaan hout kloven.
mvg gerard
mf35x,david brown 880 implematic,fristeinf45,schukken maaibalk,mercedes g-klasse 300gd.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Gerard,
Dat is goed nieuws.
Veel plezier met houtkloven.
Dat is goed nieuws.
Veel plezier met houtkloven.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger