Betaalwijze Paypal

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Botanicus
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2008 16:27

Betaalwijze Paypal

Bericht door Botanicus »

Hallo,

Wie heeft er ervaring met manuals bestellen bij Graham in UK en met het betalen met Paypal.
Ik heb er geheel geen ervaring mee maar zou toch graag een manual bij hem aanschaffen.
Kunnen jullie mischien in het kort uitleggen hoe dat werkt of waar ik het kan vinden.

En René, je moest de groeten van Graham hebben, zoals hij mij zojuist terugmailde dus bij deze.

Alvast bedankt en de groeten,

Piet
Botanicus

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Betaalwijze Paypal

Bericht door fergie »

Hello Piet,

Ik heb bij Graham verschillende bestellingen gedaan, altijd prima gegaan. Paypal is snel safe en simpel.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Berichten: 2281
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Betaalwijze Paypal

Bericht door admin »

Ik heb ook goede ervaringen met Paypal tot nu toe.
Werkt simpel en goed. Scheelt heel veel met transactie kosten

Ik Nederland kun je ook een Paypal account koppelen aan je bankrekeningnummer.
In het het buitenland alleen aan een creditkaart voor zover ik weet.

Succes met bestellen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: Betaalwijze Paypal

Bericht door hans eshuis »

hoi

paypal heeft wel hogere wisselkoersen. B.v ebay 1 pond kost 1,27 en paypal 1,30 euro. De ontvanger krijgt minder geld dan je stuurt, de ontvanger betaalt de kosten. Geld van je paypal rekening naar bankrekening kost geld. Als je iets hebt verkocht maar je kunt niet aantonen als het is overgekomen kan de koper zijn geld terug eizen en dat krijg hij ook.

Als je bank rekening aan je paypal kopelt duurt de eerst belaling een paar weken de rest duurt dan een paar seconden. Volgens mij kun je de eerste 1500 euro (zonder dat je je gegevens moet sturen per post) betalen. Dan moet je alle gegevens via kopieen opsturen pas en afschriften en zo.

Het is opzich wel link als je je bankrekening er aan kopeld als iemand je codes heeft dan kan hij dus ook je bank rekening plunderen. Op het forum van marktplaats staad hier veel over in. Maar dat is meer over elektronicht dingen, merkkleding en zo.

Ik heb zelf al veel gekocht via paypal en gebruik het bijna iedere week zonder problemen. Maar als je het forum van mp doorleest denk je er michien andes over.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

wpee
Berichten: 127
Lid geworden op: za 30 dec 2006 8:18
Locatie: Kessel

Re: Betaalwijze Paypal

Bericht door wpee »

Als je de bankrekening na iedere betaling "afkoppeld" is er niets aan de hand. Zelfs al zou iemand jouw inloggegevens weten te achterhalen. Als je wilt gebruiken koppel je de bankrekening weer, je krijgt dan een paar cent op je rekening bijgeschreven die je met een code moet bevestigen waarna je pas weer kunt betalen.
Wim

Plaats reactie