Ik had het motornummer opgegeven, dacht dat dat ook mocht. Helaas. Kreeg een mail terug dat dat niet correspondeerde met de bij hun bekende data. Ik dus gebeld en gevraagd wat te doen.
Ik vroeg de dame aan de telefoon of ik niet gewoon een ander plaatje kon kopen en die er op zetten. Dit kan niet omdat het serienummer ook in het chassis geslagen moet worden. Ik vertelde de dame dat er bijna geen 1 ferguson is, uitzonderingen daar gelaten, die het chassisnummer in het chassis heeft staan. Haar antwoord was dat iedereen daarom langs moet komen om het chassisnummer te laten inslaan.
Voor nu laat ik het maar even voor wat het is en ga op zoek naar een ander nummer. Mocht iemand er nog 1 hebben graag, moet er 2 hebben uit de eerste helft van 1950.
Ze hebben wel een database met gegevens bij het RDW viel mij op, en oplettende medewerkers.
Had bij mijn MF 35 de gedrukte letters SDM van het plaatje vergeten op te geven.
Dus alleen de ingeslagen cijfers had ik doorgegeven. kreeg ik meteen reactie retour dat het niet klopte.
Moest ik overal foto's van maken en die retour sturen naar RDW.
Toen was het met 2 dagen geregeld.
Heb de kenteken platen al laten drukken.
Voor de oudtjes de kleine donker blauwe motor plaat formaat, staat erg netjes.
Alleen de 550 heeft de standaard gele gaik plaat, ivm zijn jonge leeftijd.
Ze houden bij tractoren de zelfde grens aan als bij andere voertuigen
Ferguson Ted petroleum1953, M-F 133 3cil 1968. En ander antiek.
w.o. LFE 3 punt maaibalk 1963, Rud Sack ploeg 1930, Allen Oxford TS 1957, Agria 1700 D tuinfrees, Gutbrod tuinploeg, bungartz tuinfreesje, Trabant 601 1964, smid gebouwde melkbussen 3 punt bak, smid gebouwde achterlader met bak en vork jaren 60