past onderdeel voor start Solenoid Gear Stick tea 20 op tef 20

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
steven.v

past onderdeel voor start Solenoid Gear Stick tea 20 op tef 20

Bericht door steven.v »

ik vraag mij af of de solenoid switch voor de starter van een tea 20 op een tef 20 te monteren is

als ik zo de foto's zie lijken de schroefgaten overeen te komen maar ik heb zo geen switch liggen dus ik kan het niet met zekerheid zeggen als de afstand wel overeen komt tussen de bouten

Afbeelding

wie heeft dit ooit al eens geprobeerd en als deze past wie kan mij helpen aan het hoekje dat er onderaan op moet geplaats worden die verbonden is met de metalen plaat naar de versnellingspook

alvast bedankt

fergie
Contacteer:

Re: past onderdeel voor start Solenoid Gear Stick tea 20 op tef 20

Bericht door fergie »

Hello Steven,

Ik schat van wel maar waarom ?.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

steven.v

Bericht door steven.v »

fergie schreef: do 30 jan 2020 21:20 Hello Steven,

Ik schat van wel maar waarom ?.

Groetjes,

René.
hallo rene

omdat ik een andere starter nodig heb en met dit systeem als ik deze om kan bouwen met deze solenoid dan kan ik nog altijd starten zoals het bij de oude starter was

groetjes steven

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Steven,

Op een TEF past gewoon een TEF startmotor dus ik vat 'm ff niet ?

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

HansvanTillo

Bericht door HansvanTillo »

Hij bedoelt waarschijnelijk de originele startmotor met pookstart , of n moderne met knop start , deze heb ik ook werkt goed maar eigenlijk toch leuker als je t origineel maakt met pookstart

Plaats reactie