bedrading tef

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
HansvanTillo

bedrading tef

Bericht door HansvanTillo »

Hoi , ik ben nu zover dat ik de bedrading kan gaan aanbrengen , bij aankoop was dit al een puinhoop dus besloten om alles opnieuw te doen.
Nu zal het aansluiten op zich geen problem geven voor mij (verwacht ik).
Maar ik ben al n paar dagen het internet op foto s aan het afstruinen hoe de bedrading nu precies loopt , ik bedoel hoe ik het netjes kan laten lopen.
Ik kan daar geen enkele foto van vinden in detail.
Zet ik mn accu bak het beste op de linker trompet of op de rechtse ? Hoe zit het achter het dashboard , alle foto s zijn welkom :D
gr Hans

HansvanTillo

Re: bedrading tef

Bericht door HansvanTillo »

Ik wil de bedrading zelf inelkaar zetten maar zie ook kant en klare draadbomen varieren van 35 euro tot 85 euro zit hier ook verschil in ?
Is kant en klaar goed aan te bevelen?

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Hans,

Je kunt de loop van de kabels wel aardig volgen in het onderdelen boek. Accu links, de kabel loopt tussen de bijde pendaal assen door, daar zit een gaatje voor de clip !. Ik heb nog nooit een kant en klare boom gezien maar de verhalen er over maken me ook niet nieuwschierig, als 't zover is maak ik er zelf wel een !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door admin »

Hoi Hans,

Ik heb de bedrading van mijn trekker helemaal zelf gedaan.
Een standaard boom zou niet werken voor mij omdat ik verlichting er op wilde hebben.
Nu was alles te combineren. Ik heb gelijk een contactslot en zekeringen aangebracht.

Alles bij het dashboard netjes houden was een kleine uitdaging maar is gelukt.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie