ik wil het thermostaat huis vervangen voor een huis met temp meter aansluiting zit er nu niet op
het probleem is de bereikbaarheid achter de de distributie van de kleine boutjes
heeft hier iemand ervaring mee hoe moet ik dit aanpakken ?
gr jos
thermosstaat huis vervangen mf 65 mk 1
Moderators: Tony, fergie, admin
Re: thermosstaat huis vervangen mf 65 mk 1
Hallo Jos,
Dan kom je de cilinderkop er aan het afhalen. Er is te weinig plek om het thermostaathuis zo eraf te halen.
Meestal zit er overigens wel al schroefdraad in het huis, afgestopt met een (messing) plug.
Als die eruit is kan daar de adapter in voor de temperatuursensor.
Toch niet toevallig over het hoofd gezien? groeten,
Tony
Dan kom je de cilinderkop er aan het afhalen. Er is te weinig plek om het thermostaathuis zo eraf te halen.
Meestal zit er overigens wel al schroefdraad in het huis, afgestopt met een (messing) plug.
Als die eruit is kan daar de adapter in voor de temperatuursensor.
Toch niet toevallig over het hoofd gezien? groeten,
Tony
hoi tonny
bedankt voor duidelijke toelichting en tekening maar er zit geen aansluiting op het thermosstaat huis
kan de tempmeter wel aan sluiten op onder aan de water pomp maar heb dan de temp van het retourwater en niet de de temp van de moter
kop ga ik niet demonteren dan moetje gelijk alles doen kleppen bussen etc
optie is aansluiting maken op de slang van de tanksteun naar radiateur of zijn er nog meer mogelijk heden
eigenlijk moet je voor de thermostaat meten voor de juiste temp
gr jos
bedankt voor duidelijke toelichting en tekening maar er zit geen aansluiting op het thermosstaat huis
kan de tempmeter wel aan sluiten op onder aan de water pomp maar heb dan de temp van het retourwater en niet de de temp van de moter
kop ga ik niet demonteren dan moetje gelijk alles doen kleppen bussen etc
optie is aansluiting maken op de slang van de tanksteun naar radiateur of zijn er nog meer mogelijk heden
eigenlijk moet je voor de thermostaat meten voor de juiste temp
gr jos
vreemd, een dergelijke schroefdraad voor een temp zit er volgens mij standaard op, zit het niet achter de verflaaag?
maar goed misschien heb jij een ander thermostaathuis
een voeler plaatsen onder de pomp lijkt mij zo gek nog niet
maar goed misschien heb jij een ander thermostaathuis
een voeler plaatsen onder de pomp lijkt mij zo gek nog niet