
Hier liggen de onderdelen om de vooras van de 155 om te bouwen naar besturing met een spoorstang, in plaats van met twee stuurstangen vanaf het stuurhuis.
Eindelijk een gedegen oplossing gevonden voor het beroerde stuurgedrag van deze trekker.
Afkomstig van een Ford met zo'n zelfde vooras.
Moeilijk te vinden, maar over kunnen nemen van een heel bekend persoon in het 'County-wereldje'
Bij hem in de schuur ook de allereerste County zien staan, prachtig!
Verder nog van een ander adres een extra hydrauliekpomp voor de 155 en de bijbehorende dubbelwerkende ventielen.
Hiermee is straks de externe hydrauliek te gebruiken, zonder de hefinrichting uit te hoeven schakelen.
Pomp komt uit een 1080 met Multipower, de aandrijving voor de pomp komt uit een 158 met Multipower en de ventielen zijn uit een 500-serie.
Alleen hij hoopte dat er ook een remventiel bij zou zitten, maar die zat er niet op, dus die zoek ik nog.
En een een 'nieuwe' bovenste hefarm voor de 155, die hebben ze in een duister verleden een keer krom gekregen.
Verder zijn deze week ook de nieuwe voorwielen binnengekomen.
De originele velgmaat, maar een slag breder.
