Hello GlennV,
Als je de hendel naar voren drukt en op de aansluiting voor de cylinders blaast dan zou de lucht uit de retour weer naar buiten moeten komen. En natuurlijk ook, als je er aan trekt dan komt de lucht er via de inlaat uit. Gezien vanuit de stoel natuurlijk.
Groetjes,
René.
Voorlader MF 36 op een 135
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Re: Voorlader MF 36 op een 135
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Hallo Glenn,
Kun je een foto maken van de andere kant af, dus tegenover de bedieningshandel?
En een foto vanaf de bovenkant?
Groeten Wim.
Kun je een foto maken van de andere kant af, dus tegenover de bedieningshandel?
En een foto vanaf de bovenkant?
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9
Ik vermoed dat de nippel aan de rechterkant juist de pers zijde is, op een eerdere foto herken ik een borgloodje die je zou koppelen aan de overdruk instelling. Wellicht nog een duidelijke foto van die kant toevoegen zal helpen.
Hallo,
hierbij nog 2 foto's ter verduidelijking :

Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken ...
Mvg,
Glenn
hierbij nog 2 foto's ter verduidelijking :

Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken ...
Mvg,
Glenn
MF135, Ferguson TED20, Willys MB
-
- Contacteer:
Hello GlennV,
De aansluiting aan de buitenkant (dus de rechter gezien vanaf de stoel) zal de pers aansluiting zijn omdat er aan die kant het overdruk ventiel zit. Da's net niet altijd zo (in 99,5% van de gevallen wel) maar dat zal doorgans het geval zijn.
Groetjes,
René.
De aansluiting aan de buitenkant (dus de rechter gezien vanaf de stoel) zal de pers aansluiting zijn omdat er aan die kant het overdruk ventiel zit. Da's net niet altijd zo (in 99,5% van de gevallen wel) maar dat zal doorgans het geval zijn.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Hallo Glenn,
Ik ben het helemaal eens met het antwoord van René.
Ik meende al dat ik op 1 van jouw eerste foto's een borgdraad met een loodje zag, vandaar dat ik door bleef vragen over foto's.
Op de laatste foto is dat heel duidelijk te zien.
Groeten Wim.
Ik ben het helemaal eens met het antwoord van René.
Ik meende al dat ik op 1 van jouw eerste foto's een borgdraad met een loodje zag, vandaar dat ik door bleef vragen over foto's.
Op de laatste foto is dat heel duidelijk te zien.
Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9