hoi
Heeft ferguson ook s&s maaibalken onder eige merk verkocht? zoja onder welke type? Ik kan er namelijk niks over vinden.
mvg hans eshuis
s&s maaibalk door ferguson verkocht
Moderators: Tony, fergie, admin
-
s&s maaibalk door ferguson verkocht
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hans,
Van S&S weet ik het niet. Van Mortl weet ik het wel. Als ik me niet vergis zowel versies in de hef als aan de zijkant van de trekker.
Van S&S weet ik het niet. Van Mortl weet ik het wel. Als ik me niet vergis zowel versies in de hef als aan de zijkant van de trekker.
Groetjes Gerrit Preuter
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator
Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger
-
hallo iedereen,
heb net zo een maaibalk gekocht. stond vroeger op een mf 35.
maar ik zoek deze nu over te plaatsen op mijn te-20.
heeft er soms iemand nog info over?
want er ontbreken stukken volgens mij; ik krijg ze achteraan niet opgehangen, en ook onder de tractor ontbreken er volgens mij stukken om deze vast te hangen..
want die folder op marktplaats is ondertussen al verdwenen, en vind ook nergens info erover..
heb net zo een maaibalk gekocht. stond vroeger op een mf 35.
maar ik zoek deze nu over te plaatsen op mijn te-20.
heeft er soms iemand nog info over?
want er ontbreken stukken volgens mij; ik krijg ze achteraan niet opgehangen, en ook onder de tractor ontbreken er volgens mij stukken om deze vast te hangen..
want die folder op marktplaats is ondertussen al verdwenen, en vind ook nergens info erover..