hallo een vraag hoe sluit ik knipperlichten aan op mijn ted met de orginele schakelaar waar gaan de draden heen.
en wat betekenen de letters of cijfertjes op het relais inclusief controlle lampje bvd vrgr theo
knipperlicht
Moderators: Tony, fergie, admin
-
- Contacteer:
Hello Theo,
Aangezien verlichting altijd hier door de importeur of de dealer is aangebracht is er geen trekker het zelfde. De orginele schakelaar is dus niet een "orginele" schakelaar maar wat de dealer/importeur goed kon krijgen. De Ferguson organisatie leverde namelijk uitsluitend de verlichting met een koplamp en zeker geen knipperlichten.
Dien ten gevolge kan ik met de informatie die je geeft dus helemaal niets. Dan helpt maar een ding, foto's !.
Groetjes,
René.
Aangezien verlichting altijd hier door de importeur of de dealer is aangebracht is er geen trekker het zelfde. De orginele schakelaar is dus niet een "orginele" schakelaar maar wat de dealer/importeur goed kon krijgen. De Ferguson organisatie leverde namelijk uitsluitend de verlichting met een koplamp en zeker geen knipperlichten.
Dien ten gevolge kan ik met de informatie die je geeft dus helemaal niets. Dan helpt maar een ding, foto's !.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
-
Theo,
Voor mijn MF35 heb ik een tuimelschakelaar gehaald bij de lokale elektronicaboer. De schakelaar kun je makkelijk monteren met de moer die er op zit Zo'n schakelaar heeft 3 standen Aan R - uit - Aan L Door de schakelaar horizontaal te monteren gaat de bediening automatisch goed.
Hendrik-Jan
Voor mijn MF35 heb ik een tuimelschakelaar gehaald bij de lokale elektronicaboer. De schakelaar kun je makkelijk monteren met de moer die er op zit Zo'n schakelaar heeft 3 standen Aan R - uit - Aan L Door de schakelaar horizontaal te monteren gaat de bediening automatisch goed.
Hendrik-Jan
MF 35 snmy 1962