toerenteller kabel mf25

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
rinze tjoelker

toerenteller kabel mf25

Bericht door rinze tjoelker »

hallo heb een vraagje over de kilometer/toeren teller kabel voor mn mf 25
Zou iemand weten hoe k er aan zou kunnen of iets vergelijkbaars wat er op past
Groeten Rinze

fergie
Contacteer:

Re: toerenteller kabel mf25

Bericht door fergie »

Hello Rinze,

Ik kan alleen een ongeilustreerd onderdeel nummer vinden voor een "cable" welke vermoedelijk de teller kabel zal zijn. MF onderdeel nummer . Mischien dat een locale dealer behulpzaam kan zijn en dat nummer laten komen zodat je kunt zien of het inderdaad zo is....

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

antoine

Bericht door antoine »

Hallo,
ik dacht dat de MF25 dezelfde toerenteller+kabel als de MF130 heeft.Als dat zo is dan kan je die kabel zo bestellen, of bij je dealer of via internet, b.v. bij :
www.laboutiquedutracteur.fr . Heb hem zelf enkele maanden terug bij de dealer gehaald voor de MF130 .
Kost ca. 30-35 euro .
Groeten, antoine
gebruik MF 168

antoine

Bericht door antoine »

Hallo,

in mijn vorige antwoord staat een fout email adres vermeld ! Het moet zijn:
laboutiquedutracteur.com
Tevens is het MF referentienr. van die kabel :MF967858M1

Groeten, antoine
gebruik MF 168

rinze tjoelker

Bedankt tot zover heb even op die site gekeken heb de kabel gevonden hij lijkt er wel op maar weet niet zeker of dezelfde is zaten er bij jou aan beide kanten een vierkant pennetje aan en was de ene kant dikker als de andere?

Heb jij m besteld via die site zo ja hoe gaat t met betalen enzo?
Verder mooie site voor onderdelen ze hebben erg veel voor mf

groeten rinze
Groeten Rinze

antoine

Bericht door antoine »

Hallo Rinze,

die kabel op de site is voor een MF130 en ook voor de MF825 (vlgs site) . Ik meende te weten dat de MF25 dezelfde kabel heeft, maar zeker ben ik daar niet van . Misschien dat je dat even ergens kunt uitzoeken?
Verder zijn de uiteinden inderdaad allebei "vierkant" maar over de dikte kan ik even niets zeggen . Ik zal morgen even naar de oude kabel die ik nog heb kijken . Ik heb hem bij de MF dealer hier "om de hoek" gekocht voor 30 euro.
Groeten, antoine
gebruik MF 168

fergie
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Bijde,

De MF25 gaat officieel door het leven als de 825, de 8 betekend dat hij in frankrijk is gemaakt. Overigens geeft men voor de 130 een ander nummer voor de tellerkabel.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

antoine

Bericht door antoine »

Hallo Rene en Rinze,

het nr. van de tellerkabel zoals ik het heb opgegeven staat op de nota die ik van de dealer heb gekregen . Ik heb het vergeleken met het bestelnr. op de door mij genoemde site en dat is hetzelfde . Dus zou het juist moeten zijn denk ik .
Groeten, antoine
gebruik MF 168

hans eshuis

Bericht door hans eshuis »

hoi

Rene, de onderdelen nummers zijn meeste weer veranderd. Bijna geen een is het zelfde meer.

b.v het nummer van een waterpomp van een mf 675 is al 10 keer veranderd na 2000. Je kunt wel met het nieuwe mf programma alle nummerverwijzingen opzoeken.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

antoine

Bericht door antoine »

Hallo Rinze,
ik heb de uiteinden van de toerentellerkabel bekeken en ze zijn allebei even dik n.l. 2,5x2,5 mm vierkant . Echter zijn de moeren waarmee ze vastgezet worden verschillend en is de moer aan de motorzijde groter in diameter dan die aan de toerentellermeter .
Groeten, antoine
gebruik MF 168

rinze tjoelker

He Antoine dat lijkt wel heel erg veel op dezelfde van de 25 alleen bij de dealers hier in de buurt kom k niet echt verder ze zitten niet te springen om zulke bestellingen zal kijken of k t op die franse site kan bestellen die je zei alleen zou niet weten hoe t met geld overmaken zit maar goed zie wel even
tot zover bedankt
Groeten Rinze

Dretne

Bericht door Dretne »

Hallo

Is dit dan in orde gekomen met die toerentellerkabel?

Ik moet er nl ook een bestellen voor mijn MF30...

Alvast dank

Mvg Luc
2 x MF 35X 1963, MF 65 MKII 1963, Ferguson Jack...

Plaats reactie