Achteruitkijkspiegel?

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
hugo.hoekstra
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 09 jun 2010 3:37

Achteruitkijkspiegel?

Bericht door hugo.hoekstra »

Beste Ferguson fanaten!
Weet iemand of er een achteruitkijkspiegel bestaat voor de MF 35? Zijn er spiegels die gebruikt kunnen worden of waar iemand ervaring mee heeft?
Misschien dat iemand mijn zoekactie een beetje op gang kan helpen want zelf kom ik nog niet zo ver.
Alvast ontzettend bedankt!
Groeten Hugo

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Achteruitkijkspiegel?

Bericht door fergie »

Hello Hugo,

Er waren wel spiegels leverbaar als accessiore. Er was zelfs een type dat je op een vertikale uitlaat kon klemmen. Er is volgens mij niet specifiek voor de 35 wat in de handel momenteel maar Gerrit heeft al jaren een paar mooie verstelbare universelen er op zitten en hij is er volgens mij nog altijd blij mee, ze rijden je in Eindhoven links en rechts van de sokken !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

hugo.hoekstra
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 09 jun 2010 3:37

Re: Achteruitkijkspiegel?

Bericht door hugo.hoekstra »

Hi René!
Bedankt voor je reactie! Heb jij misschien enig idee waar ik zou kunnen kijken?
Ik doe m'n best via internet maar ben tot dusver nog niets tegen gekomen.

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Achteruitkijkspiegel?

Bericht door fergie »

Hello Hugo,

Als je een vertikale uitlaat hebt : http://www.histoparts.com/oscom2/catalo ... ts_id=4013

De firma Granit heeft ook enorm veel spiegels maar is lastig zoeken op hun site. Dat geld ook voor de firma Kramp. Die laatste is bij de meeste LMB's een huisleverancier, die hebben vaak ook de catalogie wel liggen om in te bladeren.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

hugo.hoekstra
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 09 jun 2010 3:37

Re: Achteruitkijkspiegel?

Bericht door hugo.hoekstra »

Dag René!
Bedankt voor de tips!

Plaats reactie